Laitilan Teollisuustyöntekijät ry

Toimimme Teollisuusliiton eri sektoreiden edunvalvontatehtävissä monilla eri työpaikoilla.

We operate in the interest protection tasks of Teollisuusliitto's various sectors.

Osastoomme kuuluu noin 300 jäsentä pääasiassa Laitilan alueen työpaikoilta. Liittyessäsi osastoomme saat käyttöösi liiton etujen lisäksi osastomme paikalliset edut sekä voit käyttää toimistomme palveluja jäsenyyteen ja työelämään liittyvissä asioissa.

Our department has around 300 members, mainly from workplaces in the Laitila area. When you join our department, in addition to the benefits of the union, you get access to the local benefits of our department and you can use the services of our office in matters related to membership and working life.

Historiaa

Ammattiosastomme on perustettu vuonna 1978 ja rekisteröity yritysrekisteriin vuonna 2007. Toimimme nimellä Laitilan Metallityöväen ammattiosasto 365 vuoden 2022 loppupuolelle, jolloin vaihdoimme yhdistyksemme nimen nykyiseen muotoonsa.

Our professional department was founded in 1978 and registered in the company register in 2007. We operated under the name Laitilan Metallitöväen ammattiosasto 365 until the autum 2022, when we changed the name of our association to its current form.